Ugradnja Wurth univerzalnih manzetni na Zastavu

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Ugradnja Wurth univerzalnih manzetni na Zastavu

Počalji  YUgisa taj Uto Avg 13 2013, 21:08

Posto su fabricke manzetne vrlo loseg kvaliteta, resio sam da ugradim Wurth univerzalne manzetne na Yuga, pa rekog da prikazem princip ugradnje. Pre svega da napomenem da za ugradnju mora da bude novi tip manzetni sa lezajem, jer na stari tip nije moguce ugradnja tih manzetni do menjaca, ali je moguca ugradnja na homokineticki. U sklopu jedne manzetne dobija se i grafitna mast Wurth kao i dve stege, tako da su svi delovi za ugradnju dostupni pri kupovini tih manzetni.

Ovako izgleda manzetna (levo fabricka od homokinetickog, desno univerzalna Wurth manzetna):


Ovde je obelezeno gde je potrebno seci:




Na homokineticke zglobove, sece se po zelenoj liniji, za desnu (duzu) poluosovinu do menjaca se sece gde je obelezeno crvenom linijom, dok na levu (kracu) poluosovinu do menjaca se stavlja bez skracivanja.

Ono sto je jos potrebno napomenuti je da se koriste lezajevi sa fabrickih manzetni kod menjaca, takodje kod desne (duze) poluosovine, potrebno je od stare manzetne odseci deo, tj prsten koji ide u metalni nosac koji se srafi na samo zvono menjaca. Secenje manzetni je moguce uz ostre vece makaze za papir.

To izgleda ovako:





Prvo se provlaci manzetna i onda se postavlja prsten unutar nje da bi se obezbedio neprpopustan sloj. Ukoliko je kod fabricke manzetne taj deo ispucao, onda ce se morati kupiti jedna takva da se zrtvuje za secenje, mada ne bi trebalo da strada taj deo manzetne jer nije u kontaktu spoljnih uticaja od koje guma ispuca. Takodje ukoliko je lezaj dotrajao, mora se zasebno kupiti.

Univerzalne manzetne su takodje manjih dimenzija kod manjeg otvora gde dolazi lezaj, ali zbog vrlo elasticnog materijala, moguce je bez vecih poteskoca razvuci manzetnu i ugraditi je na lezaj.

Ovako izgleda kad je sve ugradjeno:








Ovu ugradnju pogotovo preporucujem osobama koje su spustile drasticnije svoje vozilo gde jednostavno fabricke manzetne nemaju dovoljno veliku elasticnost i odgovarajuce dimenzije pa dolazi do cepanja manzetni zbog drugacijeg polozaja poluosovina u odnosu na fabricko vozilo.

Pripremio i sastavio: YUgisa

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1863
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Ugradnja Wurth univerzalnih manzetni na Zastavu

Počalji  YUgisa taj Pet Avg 30 2013, 11:59

Posto sam prosli put izostavio priliku da slikam prsten koji je potrebno iseci sa stare manzetne do menjaca da se ugradi zajedno sa novom, iskoristio sam priliku da slikam tokom ugradnje na drugo vozilo:



_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1863
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Ugradnja Wurth univerzalnih manzetni na Zastavu

Počalji  YUgisa taj Sre Sep 03 2014, 16:07

Ako neko bude zeleo da stavi i Wurth manzetne na letvu, sifra je: 082030002

Izgleda ovako:

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1863
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Ugradnja Wurth univerzalnih manzetni na Zastavu

Počalji  Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu