Ponuda amortizera za vozila stranih marki i modela

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Ponuda amortizera za vozila stranih marki i modela

Počalji  YUgisa taj Sre Apr 29 2015, 18:24





Boyracer Motorsport Radionica razmatra mogucnost prosirenja svog asortimana sa amortizerima za vozila stranih marki i modela pored Zastavinog programa. Iako je jos rano reci koliko ce obiman asortiman biti, za pocetak se razmatraju vozila kao sto su Alfa Romeo 147, Fiat Stilo, Fiat Punto mk2, Opel Astra G i VW Golf mk2. U skladu sa potraznjom i mogucnostima, asortiman bi se dodatno po potrebi prosirio.

Pre svega, bitno je naglasiti, da poenta ove ponude nije ponuditi amortizere po najmanjoj mogucnoj ceni, nego postici neki kompromis performansi i cene prihvatljiv ljudima u Srbiji i sire.

Iako je praksa kod nas da se za prepravku koriste polovni odnosno korisceni amortizeri, cilj BMR-a je koriscenje kao baze Bilstein B4 amortizera koji bi bili modifikovani da imaju performanse sto slicnije Bilstein B6/B8 amortizera uz dodatno skracivanje da se postignu neke dimenzije slicne Bilstein B8 amortizera kako bi se nesmetano ugradile sportske opruge za spustanje vozila. Takodje ono sto bi ove amortizere delilo od drugih modifikovanih amortizera je sto bi se zadrzala opcija gasnih amortizera visokog pritiska koju imaju fabricki B4 kao i B6/B8 amortizeri sto omogucava postizanje jos boljih performansi.

Naravno u ovoj prici, ljudima ce svakako biti bitna stavka cena, pa je vazno napomenuti da prosecan Bilstein B6/B8 amortizer je skuplji oko 3-4 puta u odnosu na Bilstein B4 amortizer. Ono sto bi ova BMR ponuda omogucila je da se postignu priblizne performanse po ceni do 2 puta vecoj od B4 amortizera, mozda i nesto manja, zavisnosti od kompleksnosti izrade. Takodje jos jedna pozitivna stvar je opcija reparacije tih modifikovanih amortizera koja bi iznosila oko 1.5 cenu novog Bilstein B4 amortizera, sto znaci da u slucaju stradanja amortizera, mozete vise nego duplo jeftinije da prodjete nego u slucaju stradanja B6/B8 amortizera koji mogu da se repariraju, ali tako nesto je tesko uraditi u Srbiji pa ste ograniceni na kupovinu novog. Ovi amortizeri u kombinaciji sa soprtskim oprugama mozda nece moci da pariraju nekim jeftinim amortizerima i gewindama iz inostranstva, ali bi trebale da daju bolji odnos kvaliteta, trajnosti, performansi i udobnosti.

Svakako je lako pricati u teoriji da ce BMR postici slicne performanse originalnim B6/B8 amortizera, ali kao sto je receno, sem zadrzavanja gasne tehnologije visokog pritiska, radice se i na menjanju profila ventila kao i adekvatne sprege viskoznosti ulja sa novim profilom ventila, takodje ce se po mogucnosti modifikovati linearno ventilisan B4 amortizer u progresivno ventilisan kakav pruza B6 amortizer, tako da ovakav vid modifikacije amortizera ce biti mnogo kompleksniji od nekih modifikovanih amortizera koji su dostupni na nasem trzistu i koji su najcesce samo kraci, napunjeni guscim uljem od fabrickih. Jedino sto se nece moci postici je monotube tehnologija B6 amortizera kao i upside-down tehnologija izvedbe koja se javlja kod odredjenog broja Bilstein B6/B8 amortizera. Mada su te tehnologije vise okrenute postizanju boljih performansi na stazi nego sto su potrebne u svakodnevnom saobracaju prosecnom vozacu.

Ova ponuda otvara mogucnost i daljeg unapredjenja tih amortizera, kao sto je postizanje vece tvrdoce po potrebi. Iako jos nije sigurna ova mogucnost, postoji opcija da se izrade i amortizeri sa mogucnoscu stelovanja visine, tj popularno zvane gewinde, sto bi omogucilo da se koriste opruge tvrdoce u skladu sa potrebama i zeljama vozaca i da se amortizeri prilagode tim oprugama u skladu sa mogucnostima.

BMR trenutno istrazuje i mogucnost distribucije sportskih opruga kao i opruga za gewinde, sto bi omogucilo da se zaokruzi ta ponuda u jednu celinu kako vlasnici vozila ne bi morali lutati u trazenju svoje idealne kombinacije, nego bi mogli da sve odrade na jednom mestu.

Svakako za kraj, vazno je napomenuti da je ovo ipak samo trenutno ideja koja se razmatra i koja zavisi od finansijske situacije kao i broja zainteresovanih ljudi za tako nesto, konacan rezultat ovog projekta ce biti utvrdjen do rasponu od jula do decembra tekuce godine.


_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1863
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu