Ugradnja centralnog oslonaca gibnja: Leaf spring carrier

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Ugradnja centralnog oslonaca gibnja: Leaf spring carrier

Počalji  YUgisa taj Pon Mar 14 2016, 09:20

Centralni oslonac gibnja mozete pronaci u nasoj ponudi na sledecem linku:
http://boyracermotorsport.forum315.com/t285-boyracer-motorsport-centralni-oslonac-gibnja-leaf-spring-carrier#1708

Za potrebe ugradnje centralnog oslonca gibnja, potrebno ce biti podici vozilo i demontirati gibanj.

1. Demontaza moze da se obavi uz pomoc stolarskih stega ili prikazanog nacina sa dizalicom kao na slici:


Odvajanje gibnja od vozila, ciniti pazljivo zbog velike napregnutosti. Demontaza se vrsi uklanjanjem po dve matice sa viljuske i po dva nosaca koji drze gibanj fiksiranim za gredu kao sto se vidi na slici.

2. Gibanj izvuci u stranu vozila, po potrebi mozda ce te morati demontirati i izduv sa vaseg vozila


3. Sledi demontaza fabrickog centralnog oslonca


Nosac snazno povuci ka dole i u stranu po potrebi srafcigerom ili slicnim alatom se pripomoci radi lakse demontaze

4. Postaviti disk za pojacanje grede na gredu kao sto je prikazano na slici:


Pravilno ga pozicionirati kako bi navojna sipka mogla da udje kroz fabricki otvor u gredi i obeleziti rupe za M8 srafove.

5. Nakon busenja rupa, postaviti siroke podloske unutar grede i provuci srafove.


6. Po zelji, naneti neku vrstu zaptivnog sredstva na spoju diska za pojacanje grede i same grede.


7. Namontirati disk na gredu vodeci racuna da srafovi prodju kroz odgovarajuce otvore na disku.


Prstom pridrzati srafove unutar grede i postaviti oprugaste podloske i matice na srafove. Adekvatno stegnuti.

8. Postaviti navojnu osovinu na disk i uvrnuti do kraja.


9. Postaviti gibanj nazad na mesto, provozati vozilo kako bi se gibanj slegao na mesto i podesiti nakon toga centralni oslonac gibnja na adekvatnu duzinu.


Podesavanje duzine se vrsi dok je vozilo spusteno na tlo tj oslanja se na tockove. Adekvatna duzina nosaca se podesava u skladu sa situacijom na vasem vozilu. Nosac se prvo izvrne do te mere da odbojna guma dodiruje gibanj, a nakon toga se izvrne jos 1.5 do 2kruga. Zbog ogranicenog prostora, sezanje kontra matice na spoju navojne osovine i diska za pojacanje grede se moze izvrsiti na sledeci nacin. Navojnu osovinu izvrnuti dodatna pola kruga, rucno navrteti maticu do diska i vratiti navojnu osovinu na pocetno mesto odnosno uvrnuti za pola kruga. To ce omoguciti dotezanje kontra matice.
Napomena: Pri sklapanju, preporucuje se podmazivanje navojne osovine kako bi se izbegli problemi korozije i nemogucnost naknadnog podesavanja.

10. Zavrsen prikaz:



Vreme ugradnje: 2h

Tezina ugradnje: 4/10

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu