Ugradnja separatora uljnih para: OCC

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Ugradnja separatora uljnih para: OCC

Počalji  YUgisa taj Sre Apr 13 2016, 20:18

Separator uljnih para odnosno Oil Catch Can mozete naci u nasoj ponudi na sledecem linku:
http://boyracermotorsport.forum315.com/t291-boyracer-motorsport-separator-uljnih-para-occ#1747

Pre samog upustva jedna napomena da je u pitanju ugradnja na Yugo sa EFI motorom, pozicioniranje OCC kod karburatorskih izvedbi je vrlo slicno.

1. Pre ugradnje OCC, potrebno je demontirati fabricko crevo za karter gasove, tj iberlauf, prikazano na slici:


Crevo ocistiti od naslaga ako postoji jer ce biti iskorisceno, takodje ukoliko se u crevo nalazi fabricka "mrezica", treba je ukoniti.

2. Demontirati fabricku maticu sa donjeg srednjeg brezona na dekli ventila i namontirati deo nosaca OCC prikazano kao na slici:


Maticu stegnuti po potrebi.

3. Postaviti drugi deo nosaca:


Nosac postaviti pod vama odgovarajucim uglom, gledajuci da ne bude nagnut preko 20 stepeni ni u jednom pravcu.

4. Postaviti OCC u nosac i pozicionirati na odgovajucu visinu i pravac:


Nakon toga, uzeti fabricko crevo i odseci na odgovarajuce mere.

5. Po potrebi, podesiti poklopac oduska motora kako bi se postigao odgovarajuci pravac ka ulazu u OCC:


Radi podesavanja poklopaca oduska, dovoljno je samo popustiti sraf i zarotirati poklopac u odgovarajucem pravcu. Po potrebi, demontirati ga sa vozila i ocistiti.

6. Namontirati crevo na odusak i onda namontirati OCC na drugi kraj creva:


Selne iz seta su namenjene za postavljanje na spoju creva na ulazu i izlazu iz OCC-na. U slucaju da na vasem vozilu nemate selnu, preporucuje se ugradnja selne na spoju poklopca oduska motora i creva, kao i na spoju creva sa usisinom granom/kucistom filtera.

7. Postaviti OCC u nosac i pritegnuti nosac kako bi se trajno fiksirao OCC:


Pritegnuti selne na crevima i ugradnja je gotova.

8. U slucaju ugradnje OCC na mesto koje nije dizajnom predvidjeno ili na vozilo koje nije predvidjeno, ispostovati sledece tehnicke karateristike:


Donji otvor OCC je ulaz, a gornji otvor je izlaz iz OCC. OCC mora biti ugradjen na nacin da odusak motora bude postavljen tako da crevo koje povezuje odusak i OCC ima slobodan pad ka odusku.


Vreme ugradnje: 1h

Tezina ugradnje: 1/10

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1863
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu