Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Ned Avg 12 2012, 17:54

Kako nase musterije ne bi smatrale da su obmanjene i prevarene od strane BOYRACER MOTORSPORT Radionice, ovom prilikom zelim da objasnim neke bitne stavke oko nase ponude.

Pre svega treba znati:

1. Svi delovi koji usled koriscenja ili starosti propadaju su novi odnosno nikad korisceni. Delovi na koje nema uticaja starost i ne stradaju usled koriscenja se koriste polovni u dobrom stanju koji su obnovljeni i vraceni u prakticno novo stanje. Zasto se koriste polovni odnosno vec korisceni delovi, pa iz razloga snizavanja cene da bi bilo prispupacnije nasim musterijama a takodje odredjeni delovi ne mogu da se kupe novi. Naravno ne koriste se polovni delovi u losem stanju tako da ne morate da se brinete oko pada kvaliteta. Neki novi delovi su: Amortizeri, nosaci amortizera (solje), stos gume kod skupljih amortizera, distanceri, kocnice, proizvodi od teflona... Polovni, reparirani delovi su opruge, metalni delovi solje amortizera, lezajevi amotizera, stos gume kod jeftinijih amortizera, kucista amortizera kod amortizera sa mogucnosti menjanja uloska (Bilstein).

2. Modifikacije na amortizerima. Moram da napomenem da BMR pri modifikacijama amortizera skracuje samo osovinu amortizera bez rastavljanja amortizera i ne vrsi izmene po pitanju tvrdoce amortizera. Razlog za to je sto nacin na koji mi preporucujemo spustanje vaseg vozila to nije neophodno. Takodje ukoliko neki amortizer ne moze da funkcionise na taj nacin ispravno mi ga necemo modifikovati. Mi ne kazemo da je to pravilno, pravilno je kad se amortizer tako modifikuje da se u jednakoj meri skrati i kuciste amortizera i osovina amortizera ali mi to ne cinimo jer nema realne potrebe posto ako vase vozilo spustite na nacin koji mi kazemo, amortizer zadrzava adekvatno funkcionisanje i nema nikakvih negativnih posledica sem toga da morate da obratite paznju da se amortizer ne sabije skroz kad je demontirana opruga. Skracivanje kucista i osovine bi samo podiglo cenu a ne bi dalo nikakve bolje rezultate po pitanju performansi vozila. Sto se tice izmene tvrdoce amortizera, to ne radimo iz razloga sto amortizeri iz nase ponude kao i fabricki amortizeri mogu bez problema da istrpe dodatna naprezanja a i u nasoj ponudi postoje i tvrdji amortizeri od onih koji se serijski proizvode za Yuga. Fabricki amortizeri jako dobro funkcionisu u uslovima svakodnevnog saobracaja i neko drasticno modifikovanje njihove tvrdoce ce samo lose da utice na mogucnosti vozila i njegove performanse u saobracaju i na nasim putevima a ako vam je namera da ih koristite za neke ozbiljnije namere trkanja onda je svakako bolji izbor koriscenje nekih amortizera visokih performansi (kao sto izradjuju Bilstein i Koni) specijalno izradjene za te uslove a to ne mogu da postignu fabricki amortizeri sa samo izmenjenom tvrdocom.

3. Imamo pravo da odbijemo da modifikijemo vase armotizere. Razlog za to je da ako dimenzije amortizera odskacu od fabrickih i time ne omogucavaju adekvatno spustanje, mi necemo uraditi modifikacije, takodje pre modifikacije mi vrsimo proveru stanja amortizera i ukoliko ustanvimo da su dotrajali, skrenucemo vam paznju da je potrebno da ih zamenite. A vama ostavljamo mogucnost da ako zelite kupite neke druge amortizere (koje cemo isto proveriti da li su ispravni, makar bili i novi tj nekorisceni) ili da kupite neke amortizere iz nase ponude.

4. Amortizeri iz nase ponude su novi i provereni da ispravno funkcionisu posto na nasem trzistu postoji mnogo fals robe kao i kopija koje ne zelimo da prodamo nasim musterijama. Kao sto je iznad napisano, mi imamo pravo da odbijemo da modifikujemo vase amortizere ukoliko smatramo da ne funkcionisu ispravno i na to cemo vam skrenuti paznju cak iako donesete kod nas da modifikujemo sasvim nove amortizere.


Poslednji izmenio YUgisa dana Pet Okt 12 2012, 14:01, izmenjeno ukupno 1 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Pon Sep 10 2012, 21:08

5. BOYRACER MOTORSPORT set amortizera i opruga ProRacing, ProSport, prednji i zadnji amortizeri ProSport


Hteo bih ovom prilikom da iznesem par informacija koje bi mogle biti interesantne eventualnim buducim korisnicima ovih amortizera ali i osobama koji nemaju poverenja u ovakve amortizere. Pre svega treba znati da za izradu ovih amortizera se koristi Bilstein B4 ( http://www.bilstein.com/ ) gasni amortizeri. Njihove prednosti zbog kojih se BMR odlucio da ih koristi cemo navesti dalje u tekstu, pre svega da objasnimo sta oni sadrze.

Prvo i najvaznije su svakako novi "ulosci" amortizera marke Bilstein koji se ugradjuju:




Dalje se pristupa izradi kucista amortizera za koje se koristi standardno Zastavino kuciste za odredjenim izmenama, ovako to izgleda u pocetku (naravno koriste se samo kucista koja su fizicki ispravna sa eventualnom povrsinskom rdjom):




Cisti se farba i eventualna rdja se fizicki i hemijski tretira i vare se ojacanja:




Nakon toga se farba u dva sloja osnovne boje i u dva zavrsna sloja:




Ovako izgleda pre sklapanja:




A ovako izgleda gotov proizvod, spreman za ugradnju na vozilo:




Prednosti ovih amortizera:


1. Pre svega Bilstein amortizeri su jedni od najpoznatijih, najstarijih i najkvalitetnijih amortizera u svetu. Bilstein amortizere mozete prakticno naci u svakom trkackom takmicenju, bilo da su u pitanju kruzne, brdske, slalom trke ili reli.

2. Pored ovih opstepoznatih cinjenica iznad napisanih, garancija u kvalitetu se ogleda u tome da BMR amortizere nabavlja na proverenom mestu i takodje vrsi svoje provere kako bi bili sigurni da amortizeri nisu slucajno fals ili kopija.

3. Originalne Bilstein amortizere za Zastavu je jako tesko nabaviti a i cena im je prilicno velika i kao zamena za standardne, dimenzije nisu izmenjene u odnosu na standardne Zastavine amortizere sto ce ograniciti vase mogucnosti za eventualnim modifikacijama oslanjanja. Sa BMR Bilstein amortizerima je to izbegnuto jer su oni namenski izradjeni za Zastavina vozila gde je akcenat stavljen na poboljsanje performansi i samim tim su u startu prilagodjeni otezanim uslovima u kojima se nalaze amortizeri u spustenim vozilima. BMR Bilstein amortizeri se izradjuju namenski za odredjenu visinu vozila i samim tim se izbegavaju problemi sa neadekvatnim hodom odnosno funkcionisanjem amortizera.

4. Sve je manje proizvodjaca koji proizvode kvalitetne amortizere za Zastavu a i vecina tih amortizera je po konstrukciji prilagodjena udobnoj i bez sportskih ambicija voznji a na zalost kao jeftino vozilo je ograniceno i na slab kvalitet odnosno dugotrajnost. Takodje, vecina amortizera su uljni koji imaju slabe performanse u ekstremnoj voznji a gasni amortizeri su skupi i tesko se nalaze.

5. Iako se cena BMR amortizera cini velikom, bitno je znati da sa ovakvom konstrukcijom imaju jednu jako bitnu prednost. Ulozak amortizera je izmenjiv, tako da kad vam jednom propadne odnosno strada BMR Bilstein amortizer, mozete nas kontaktirati i mi cemo vam izvrsiti izmenu tih ulozaka. Zamena tih ulozaka je u rangu sa cenama nekih malo kvalitetnijih fabrickih uljnih amortizera za Zastavu a mozete citajuci ovo videti koje su sve to prednosti tih amortizera u odnosu na te fabricke. Takodje za standardne gasne Zastavine amortizere cene znaju da budu jednake pa i vise nego za BMR Bilstein amortizere. Verujemo da na ovaj nacin uvidjate vrlo povoljan odnos cene i kvaliteta.

6. Naspram fabrickih, "Pristina" amortizera, BMR Bilstein amortizeri su za 200% odnosno tri puta su tvrdji. Ono sto je bitno kod tvrdoce amortizera naglasiti je to da su ovi Bilstein amortizeri namensko izradjeni tj da nisu samo napunjeni guscim uljem kako se obicno izraduju modifikovani amortizeri za Zastavu sa povecanom tvrdocom. A prednost toga se ogleda u tome da BMR Bilstein amortizeri su prilagodjeni za bolje performanse odnosno pri izradi je vodjeno racuna o tome kako ce ti amortizeri funkcionisati u svim uslovima koriscenja te samim tim imaju dobro moc savladjivanja i ublazavanja neravnina na kolovozu uz poboljsane performanse sto se postize prilagodjavanjem ventila i njihovi sklopovi su prilagodjeni tim uslovima. Dok modifikovani standardni amortizeri za Zastavu se pune samo guscim uljem i na taj nacin ne postoji prilagodjavanje amortizera za sve uslove nego se kompletno otvrdne za sve uslove i nije u stanju da amortizuje kvalitetno neravnine sto negativno utice na performanse jer se smanjuje sposobnost da odrzi tocak na kolovozu kao i udobnost. Takodje standardni amortizer nije prilagodjen koriscenju takvih ulja pa dolazi do brzog stradanja a uz to se najcesce koriste polovni amortizeri koji su u odredjenu ruku vec dotrajali.

7. Naravno, nacin funkcionisanja BMR Bilstein amortizera nije zasnovan samo na teoriji. Zato je prvi set ovakvih amortizera ugradjen na BMR vozilo (vise informacija o njemu mozete pronaci na linku: http://boyracermotorsport.forum315.com/t64-yugo-11efi-by-bmr ) na kojem se testiraju ovi amortizeri i iz tih iskustava se izvode ovi zakljucci. Drugi set amortizera je upravo izradjen i bice ugradjen u Hrvatskoj na vozilo koje se koristi u takmicenju u slalomu pa ce se prikupiti jos informacija.

8. Poboljsanje performansi sa BMR Bilstein se naravno ne ogleda u pukoj vecoj tvrdoci. Ta povecana tvrdoca amortizera je najbitnija kad se ugradjuju vanstandardne opruge sa povecanom tvrdocom, a to je bitno iz razloga sto za dobre performanse vozila je porebno u sto kracem roku zaustaviti oscilacije opruge. Takodje posto se govori o gasnim amortizerima sa velikim pritiskom pri koriscenju ne dolazi do stvaranja mehura u ulju i samim tim amortizer funkcionise u svim uslovima jednako sto je pogotovo bitno ukoliko ove amortizere koristite na nekoj stazi ili kolovozu sa mnogo neravnina.

9. Dugotrajnost BMR Bilstein amortizera se ne ogleda samo u tome da Bilstein amortizeri su jedni od najkvalitenijih u svetu. Kao sto je spomenuto iznad, ovi amortizeri su namenski izradjeni za spusteno vozilo pa zbog toga ne trpe dodatna opterecenja, zbog povecane tvrdoce su otporniji da habanje koje potice od povecanih sila koje se javljaju zbog vanstandardnih opruga i najvaznija razlika je sto su ovo "monotube" amortizeri za razliku od fabrickih amortizera koji su izradjeni na "twin tube" tehnologiji. Prednosti "monotube" tehnologije izrade amortizera su povecane dimenzije sklopova amortizera. Ventili su vecih dimenzija i samim tim su izdrzljiviji na zamor materijala, semerinzi mogu biti vecih dimenzija, u amortizeru je moguce uskladistiti vecu kolicinu ulja zbog cega dolazi do sporijeg zagrevanja ulja i samim tim manji je uticaj na unutrasnje delove amortizera i manja je promena gustine ulja sto takodje doprinosti kvalitetu u smislu performansi a sve ovo produzava vek samog amortizera.

10. Setovi BMR Bilstein amortizera i opruga su specijalno prilagodjeni Zastavnim vozilima. Njihovom ugradnjom se izbegavaju bilo kakvi naknadni problemi kao sto mogu biti problemi sa kacenjem desne polusosovine u alternator, udaranje spona u polusasiju, udaranje balans stangle u kuciste kod petobrzinskih menjaca, neadekvatan ugao polusosovina, ramena i spona. A ti problemi mogu da nastanu kada spusteno vozilo ima prevelik hod i dalje ili kad se vozilo spusti vise nego sto to konstrukcija oslanjanja moze da podnese.


Mane:

1. Velika kolicina delova potrebnih za izradu kao i komplikovanost i kolicina potrebnih radova izradu zahteva odredjen period pa na zalost po narucivanju BMR Bilstein amortizera moze da prodje od minimum 2 nedelje pa na vise. BMR ce pokusati da obezbedi sve potrebne delove za izradu ovakvih amortizera u napred u buduce pa se nada da ce po prihvatanju narudzbe moci u kracem roku da izradi te amortizere.

2. BMR ProRacing i ProSport2 prednji amortizeri imaju kracu osovinu za 15mm od tela, pa se ne preporucuje da ga korisnici sabijaju do kraja jer moze doci do curenja ulja i gasa. Ovo je uradjeno iz razloga sto nabavka posebno izradjenog kraceg uloska amortizera bi drasticno povecala cenu a po pitanju performansi i funkcionalnosti amortizera se ne bi nista promenilo. Naravno kad je amortizer sastavljen i montiran na vozilu nema nikakvih negativnih posledica. Kod ProSport seta opruga i amortizera i kod prednjih i zadnjih ProSport amortizera nema takvih negativnih osobina.


Poslednji put izmenio YUgisa dana Sub Nov 02 2013, 19:53, izmenio ukupno 2 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Ned Sep 30 2012, 17:15

Kao sto sam napomenuo u poruci iznad, dotican set amortizera sa slika je ugradjen na jedno takmicarsko vozilo u Hrvatskoj. U klasi "serijskih" vozila do 1200ccm, vozilo Yugo 60 opremljeno BOYRACER MOTORSPORT setom prednjih amortizera i opruga ProRacing i setom zadnjih amortizeri ProSport je osvojilo drugo mesto u klasi sa 2s zaostatka za prvoplasiranim koji po recima velikog broja ljudi po kolicini modifikacija bas i ne spada u tu klasu. Takmicenje je bilo u kategoriji slalom voznje na stazi koja izgleda ovako:




Oba vozaca koja su se takmicila po prvi put sa tim vozilom su zadovoljni performansama ovog seta i zelim ovom prilikom da im se zahvalim na pruzenoj prilici i korisnim povratnim informacijama, kao i da im zazelim u buducnosti da se uvek popnu na najvisi stepenik 1 Ziveli


_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Pet Okt 12 2012, 15:40

6. Saveti za proizvode BOYRACER MOTORSPORT Radionice i njihovo koriscenje:

-Ukoliko ste kupili set amortizera i opruga, preporucujemo da posle par meseci da dotegnete matice koje se nalaze gore na solji amortizera koje se navrcu na osovinu amortizera. Razlog za to je sto je nosac amortizera nov i vremenom se guma u njemu sabije od pritiska pa dotezanjem izbegavate pojavu lufta na tom mestu. Isto vazi i za zadnje amortizere. Po potrebi mozete proveriti i ponoviti dotezanje po potrebi.

-Pri ugradnji amortizera, preporucujemo da srafove koji prolaze kroz glavcinu podmazete sa grafitnom mascu kako bi pri sledecoj zameni, amortizere bez vecih muka mogli demontirati sa glavcine. Pre svega kod ProSport amortizera, koji imaju izmenjivi ulozak i kod kojih se kuciste amortizera koristi i posle stradanja amortizera.

-Preporucujemo i ugradnju ispravnih odbojnih guma odnosno prahobrana na amortizere koji ce spreciti eventualna ostecenja amortizera i produziti njihov vek trajanja.

-Ukoliko ste kupili ProSport, odnosno amortizere sa Bilstein B4 uloskom, nemojte ih sabijati u stanju koji je razlicit od onoga kako se montiraju na vozilo, odnosno, sabijanje vrsiti samo kada je amortizer vertikalan i to kada je osovina amortizera okrenuta gore. Razlog za to je sto ako se amortizer okrene naopako, ne funkcionise ispravno, ne prenosi jednako silu i skripi. Takodje, ukoliko amortizer stoji dugo u horizontalnom polozaju ili vertikalno naopako okrenut (npr tokom transporta), nece ispravno funksionisati. Naravno, kada ih postavite vertikalno u odgovarajuci polozaj, posle odredjenog vremena, amortizeri ce se stabilizovati i funkcionisati ispravno, takodje posle par sabijanja na odgovarajuci nacin ce isto da dovede do toga da funkcionisu ispravno i posle te razrade ce uvek naknadno da funkcionisu ispravno.

-Kada ugradjujete gibanj, preporucujemo da podmazete sve gumene elemente na koje se gibanj oslanja, pre svega da bi izbegli pojavu buke a takodje kako ne bi doslo do habanja na tim mestima na gibnju.

-Opruge iz nase ponude ugradite samo na amortizere prilagodnjene njima. Ne preporucuje se ugradnja na amortizere koji su predugi sto dovodi do ispadanja opruga kad se amortizer izvuce skroz, a takodje ne preporucujemo da ugradjujete opruge ni na previse kratke amortizere ili da vrsite naknadne modifikacije na oprugama.



Poslednji put izmenio YUgisa dana Ned Nov 30 2014, 13:29, izmenio ukupno 2 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Pet Okt 12 2012, 16:17

7. BOYRACER MOTORSPORT opruge i gibnjevi:


Kako bi cenu zadrzali na sto nizem nivou, koristimo polovne gibnjeve i opruge koji se detaljno obnavljaju. To izgleda ovako:

1. Cisti se sva povrsinska korozija:







2. Pa se eventualni ostaci korozije hemijski tretiraju:







3. Farbaju se u dva sloja osnovne boje:







4. Na kraju se sve ofraba u dva zavrsna sloja farbe:




_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Čet Jan 31 2013, 17:37

4/a. BOYRACER MOTORSPORT Radionica vodi racuna o tome da kupuje originalne delove poznatih proizvodjaca i naravno, desavaju se prilike kada dobijemo mogucnost da nam ponude kopiju, koju prosecan kupac i prodavac, a vecinom i majstori ne bi prepoznali. Tako smo imali priliku da naletimo na prilicno kvalitetni odradjenu kopiju Bilstein B4 amortizera. Na prvi pogled postoje manje vizuelne razlike mada kad uporedite kopiju i original, uvidjaju se sve veci propusti u izradi kopije. Vizuelne razlike se svakako ogledaju u maticama za zatvaranje kucista amortizera, na maticama na osovini, kvalitetu farbe, utisnutih sifri, oznaka kao i logoa uz nedostatak adekvatne knjizice koja se popunjava za garantni rok. Takodje kutija je vrlo verno prekopirana i tek detaljnim posmatranjem brojeva mozete utvrditi konkretne razlike. Naravno, najbitnije su mehanicke osobine amortizera i ono sto je iznenadjujuce, da amortizeri iako su kopija funkcionisu prilicno dobro, slicno originalnim amortizerima drugih proizvodjaca, ali uveliko zaostaju po kvalitetu funkcionisanja za originalnim Bilstein B4 amortizerima. Originalni amortizeri imaju za 49% vecu silu na pritisak i 59% vecu silu na istezanje.

Levo je kopija, desno original:





Naravno, u nasoj ponudi se nece naci kopije amortizera, pa mozete biti sigurni da ce u vase ProSport amortizere sa uloskom biti ugradjeni samo originalni Bilstein B4.




_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Čet Jan 23 2014, 22:23

8.BOYRACER MOTORSPORT Radionicu mozete kontaktirati i u vezi delova koji nisu u njenoj stalnoj ponudi, pokusacemo vam izadji maksimalno u susret i da ispunimo vase zahteve takodje ukoliko zelite neki nas proizvod uz odredjene izmene, moguce je uz dogovor mozda izadji vasim zeljama ukoliko je to mehanicki moguce.


_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Uto Feb 18 2014, 18:37

9.BOYRACER MOTORSPORT Radionica ce zbog nekonstantnih performansi Sachs amortizera da ih povuce iz dalje ponude. Trenutno nije moguce utvrditi da li je ta nekonstantnost potekla od nemogucnosti nabavke originalnih amortizera, da li je neka fals roba ili nizak nivo kvaliteta istih pa je povlacenje amortizera iz ponude jedini nacin da se garantuje samo najvisi nivo kvaliteta.




_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Ned Jun 29 2014, 16:22

10.BOYRACER MOTORSPORT Radionica testiranja svojih proizvoda vrsi na Kartodromu Kula.




Pomenuta staza sa svojih 622m duzine i velikim brojem krivina daje mogcnosti za adekvatno tesiranje delova oslanjanja u najtezim uslovima rada pri naglim promenama pravca. Pre tri godine, odnosno 25.09.2011. postavljeno je vreme od 45.38s iz leteceg starta, odnosno staza je vozena prosecnom brzinom od 49.34km/h.

Vozilo:
Yugo 1.1EFI
Performanse:
0-100: <12.5s
Max: 153>km/h
Motor:
KS/rpm: 69/5750
Max rpm: 6250
Menjac:
13/53 sa 5 brzina
180mm sinter lamela sa 3 kraka
Kocnice:
Napred 257mm ventilirajuce + veci kocioni, ostalo fabricko
Oslanjanje:
Napred skraceni Zastava Sport amortizeri sa Racing oprugama BOYRACER MOTORSPORT
Teflonski nosaci balans stangle i tefloni u ramenima BOYRACER MOTORSPORT
Ramena od Floride
Pozadi LIP amortizeri BOYRACER MOTORSPORT
Gibanj sa 4 platne BOYRACER MOTORSPORT
Zadnja b. stangla BOYRACER MOTORSPORT
Sportska reglaza trapa BOYRACER MOTORSPORT
Gume:
175/55 R15
Ojacanja karoserije:
Gredofix
Koska napred
Sanke

Nadamo se da cemo postaviti uskoro jos bolje vreme  BMR 

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  YUgisa taj Ned Nov 30 2014, 13:35

5/a. BOYRACER MOTORSPORT Radionica koristi Bilstein B4 amortizere u izradi svojih ProSport amortizera. Bilstein je nedavno izvrsio odredjene izmene na svojim amortizerima kako bi se postigle bolje performanse uz odredjeno povecanje udobnosti. Shodno tome, ProSport ce imati nesto drugacije performanse u odnosu do sada sto se ogleda u povecanju sile na pritisak na 243% u odnosu na amortizere Pristina koja je do sada bila 200% veca kao i povecanje sile na izvlacenje na 77% u odnosu na dosadasnju 70% vecu silu u odnosu na amortizere Pritistina.


_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1789
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Kvalitet BMR usluge i proizvoda

Počalji  Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu