Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Počalji  YUgisa taj Ned Avg 19 2012, 19:21

U ovoj temi cemo se posvetiti losim primerima modifikacija na vozilima nasih musterija koje smo morali da ispravimo i da vratimo zadovoljstvo voznje musterijama. Zasto postetiti BMR...

Pokusaj samostalnog spustanja od strane jedne musterije

Pre:


Posle:


Secene fabricke opruge, jedna secena samo na jednom kraju, druga na oba kraja sto je dovelo do toga da je auto bio visi sa jedne strane i opruge samo sto nisu ispale iz svog lezista (jedan je i modifikovan sa nekim profilima kako bi se izbeglo ispadanje opruge)... Posto je bio previse spusten sto je dovelo do stradanja amortizera za manje od 6 meseci, jedan je radio sa oko 70% sile, a drugi sa 60% sile u odnosu na ispravan amortizer... Oslanjanje naravno nije imalo odgovarajuci hod pa je umesto ~6cm koliko je trebalo, imalo svega oko 2-3cm pa je auto bio izrazito neudoban i u odredjenu ruku opasan za voznju iz razloga sto nailaskom na vece neravnine moze lako da se izgubi kontrola nad vozilom zbog nemogucnosti da upije na neravnine i da odrzi tocak na tlu...

Postavljene BMR Sport opruge na Sachs uljne amortizere koji su modifikovani i sada musterija moze da uziva u voznji posto je dobila vozilo koje je upravljivije, stabilnije, udobnije sa oslanjanem koje funkcionise normalno i koje ce da traje jedan poduzi period, uz to nema straha od pucanja karoserije, stradanja delova karoserije ili gubitka trakcije usled neravnina na kolovozu i sve to zadrzavajuci vozilo na visini kao i pre.


Poslednji izmenio YUgisa dana Uto Jan 05 2016, 21:44, izmenjeno ukupno 1 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1867
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Počalji  YUgisa taj Sub Avg 25 2012, 22:08

Jos jedan primer neadekvatnog spustanja prednjeg dela Yuga. Skracena opruga za 2.5 kruga:




Rezultat, auto je radio na odbojnoj/stos gumi tj amortizer nije imao adekvatan hod. Posle stradanja stos gume, amortizer je stradao od stalnog sabijanja do kraja... Amortizeri su toliko propali, da nemaju uopste bilo kakav otpor tj nikakvu funkciju... Takodje opruga je prekratka i solja amortizera ne stoji na adekvatan nacin pa je doslo do ostecenja nosaca lezaja...


Poslednji izmenio YUgisa dana Uto Jan 05 2016, 21:45, izmenjeno ukupno 1 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1867
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Počalji  YUgisa taj Pon Dec 03 2012, 15:37

Sachs sa skracenom fabrickom oprugom na 35cm


Sachs sa BMR Sport oprugom od 25cm



Uz zadrzavanje prakticno iste visine vozila omoguceno je dugotrajno i adekvatno funkcionisanje amortizera. Neadekvatan hod nastao skracivanjem fabricke opruge je doveo do polakog stradanja odbojnih guma i nakon toga je ubrzo stradao amortizer.

Razlika izmedju fabrickih i tih skracenih opruga:



Poslednji izmenio YUgisa dana Uto Jan 05 2016, 21:46, izmenjeno ukupno 1 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1867
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Počalji  YUgisa taj Sre Jun 19 2013, 18:22

Ako ne valja seci opruge, onda probati sa secenjem platforme... Mada moram reci da je kvalitet vara odlican, pomislio sam da je fabricki tako dok nisam nasao tragove varenja na fabrickom mestu. Naravno neadekvatan hod amortizera doveo je prvo do stradanja odbojnih guma a nakon toga i samih amortizera. Slikan je uporedno sa fabrickim:



Inace na istom vozilu su bili ugradjeni i razliciti nosaci balans stangle sa leve i desne strane (uz to je jedan bio zavaren iako je bio propisano spojen) kao i gumice, sa jedne strane novi tip a sa druge strane stari tip...





Poslednji izmenio YUgisa dana Uto Jan 05 2016, 21:48, izmenjeno ukupno 1 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1867
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Počalji  YUgisa taj Čet Jul 04 2013, 14:29

Pokusaj samostalnog spustanja secenjem opruge za dva kruga tj na duzinu od 34cm



Neuskladjena tvrdoca i duzina opruge sa hodom amortizera dovela je prvo do stradanja odbojne gume posle cega je doslo i do stradanja desnog amortizera koji je bio pod vecim opterecenjem uz naravno neadekvatne osobine i funkcionisanje automobila u celom periodu koriscenja. Levi amortizer jos funkcionise i to pre svega usled netipicnih dimenzija amortizera gde je osovina/klip kraci za 20mm u odnosu na najcesce dimenzije Yugo amotizera.

Uz zadrzavanje iste visine auta i postizanja boljih performansi, ugradjen BMR set amortizera i opruga Sport2




Poslednji put izmenio YUgisa dana Uto Jan 05 2016, 21:51, izmenio ukupno 2 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1867
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Počalji  YUgisa taj Sre Nov 13 2013, 21:18

Obuhvaceni svi primeri secenja fabrickih opruga:

Tri kruga secena opruga:


Dva i po kruga secena opruga:


Dva kruga secena opruga:


Jedan i po krug secena opruga i oboren kraj opruge:


Fabricka opruga ali spustena platforma amortizera:


Svi pokusaju su rezultirali losim voznim karakteristikama vozila i stradanjem amortizera.


Poslednji izmenio YUgisa dana Uto Jan 05 2016, 21:53, izmenjeno ukupno 1 puta

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1867
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Počalji  YUgisa taj Pon Nov 23 2015, 22:20



Primer zasto je bitno koristiti uvek opruge koje su fabricki uaprene i da opruge nikad ne treba seci mereci na krug, nego na cm. Iako su oba para opruga sa standardnog Yuga, jedan par opruga je 44cm dugacak dok je drugi 41cm dugacak i samim tim jedan par za isti nivo spustanja (~50mm) mora da se skrati dodatno za 3/4 kruga u odnosu na krace opruge. Takodje losa uparenost opruga bi dala razlicite visine vozila sa leve i desne strane u slucaju da se jednak broj krugova sece.

_________________
Yugo 1.1EFI by BMR
0-100: <11.5s
Max: 160>km/h
KS/rpm: 75/5800
Max rpm: 7500
avatar
YUgisa
Admin

Broj poruka : 1867
Datum upisa : 01.07.2012
Godina : 28
Lokacija : Subotica
Garaza : Yugo 1.1EFI

http://boyracermotorsport.forum315.com

Nazad na vrh Ići dole

Re: Losi primeri - Zasto posetiti BMR

Počalji  Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu